© 2019 Bidlab. All rights reserved.

Narzędzia

Google Ads

Google to nasze podstawowe narzędzie do realizacji jakościowych kampanii. Potencjał drzemiący w wynikach wyszukiwania obrazujący intencje nabywcze użytkowników jest podstawą do naszych działań nastawionych na realizowanie celów ukierunkowanych na sprzedaż czy pozyskiwanie kontaktów.

Display & Video 360
 

Z powodzeniem realizujemy złożone kampanie nakierowane na budowanie efektywnego zasięgu. Korzystamy w tym celu z D&V 360 jako zintegrowanego narzędzia umożliwiającego współpracę w obszarze kreacji, danych behawioralnych i multimediów w celu realizacji celów globalnych związanych z budową świadomości, a poźniej tożsamości z daną marką.

Facebook Ads

 

Dzięki Facebook Ads z sukcesem wykorzystujemy gigantyczny potencjał mediów społecznościowych do realizacji celów. Dużym wyzwaniem jest takie prowadzenie działań w mediach społecznościowych, które przełożą się na wymierne, długoterminowe korzyści biznesowe, a nie tylko będą oparte o budowanie zasięgu i zainteresowania wyrażanego poprzez lajki.

Adform
 

Adform to kluczowe rozwiązanie pozwalające na budowanie wśród dopasowane zasięgu świadomości promowanych przez nas marek. Dzięki unikalnemu połączeniu marketplace'u danych z dostępną powierzchnią mediową jesteśmy w stanie w bardzo precyzyjny sposób docierać do potencjalnych odbiorców.